Samstag, 9. Juni 2007

Hello everybody!

this is sarah speaking!

also zerscht mol an di liebe glo: we are in the beautiful ireland! =)

jo also d resi hot glob i eh scho s wichtigschte über üsre reise und 1. idrück varzellt, also varzell i euch jetzt mol wias so i dr kuchi zuagoht! weil während d resi am chillen war, han i mi scho abgschuftat.. ;P najo so schlimm wars denn doch net.. es sin eigentlich alle lüt do brutal liab und erkläran immer was se gad machan und wia ma epas macht.
hüt am morga am 8e hot mine schicht agfanga und s 1. was i macha müassa han war hefeteig! war jo klar, alle wo mi in kocha kennan, wissan dass i des immer schaff an hefeteig irgendwia zum varsaua... *gg*
danoch hot ma mir mol scho d frühstückseier anvertraut. scrambled eggs and fried eggs. wer bitte isst zum frühstück geräucherta lachs mit frittierta eier?? grauenhaft xD

ajo jetzt muas i was über üsre "tolle" dusche schrieba! i bin gestern voll erschöpft am viertel vor 10e buz stinkend is zimmer ko und han mi uf a dusche gfreut. ok ersta schock: z mittsch i dr dusche a spinna! hett i mir jo denka künna, wo i doch so a spinnen phobie han! najo ok, han i mr denkt spüal i dia do ahe, denn kummt us dem duschkopf so a grusige orange flüssigkeit ussa! jo toll he, zerscht a wile lang rinna lo und somit wenigstens d spinna abgsöft. aber es war natürlich net alles, kumm i uf oamol druf dass des wasser net abflüsst! jetzt war no dr ganze abfluss mit hoor varstopft!! i han gmoant i spinn.. aber wia hoassts so schö? augen zu und durch! und nochdem i denn dia hoor mit ma wattestäble a kle ahedruckt han, damit wenigstens a biz a wasser abflüsst, han i mi halt in dia dusche ihezwängt und i war echt no nia so schneall wiedr us oanra dusche hussa (do din kriagt ma echt platzangst =) )

so i hoff ihr hons alle körig!
schöne grüass o vu dr resi

küssle
gege (Gast) - 9. Jun, 15:36

jo ma mirkt amol ihr häns lustig. :) zum thema dusche kann i mir des super vorstella!! erinnert mi an dusche us dr frankreichwocha. :D
jo i hoff ihr häns sus fein und schös wetter (bei üs regnats fast jeden obad :().
freu mi wiedr wenn i epas vo eura abenteuer lesa kann.
bruch jo a unterhaltung i dr schual wenn i numma smsla kann. :P

schöne grüaß us am schöna ländle

gege

kädii (Gast) - 9. Jun, 17:33

hello giirls

muas as no biz usnütza, dass i soviel zit fürn pc han und schrib eu drum glei wieder :] sarah i hoff du hosch den grauenvolla obad mit dr dusche guat überstanda. klingt würkli ned gad sehr fein. aber wenigstens hon dr euere eigene dusche. dänna und i mössan se üs anscheinend mit da andera teila... bin jo gspannt wia es würd. aber i denk mol mine duschsessions würan o nia lang go. vl machan dia hotels des jo extra so grusig, damit ma jo ne zviel wasser verbrucht. was hon iar eigentli fürn zugang zum internet?! finds aber immer voll cool, wenn i was vo da madla, dia scho im praktikum sind lies. hondrs schwer mim englisch odr goht es guat?

wünsch eu an schöna tag.
liabe grüaß
kädi

sarah (Gast) - 9. Jun, 23:53

hey kädii =)

es freut üs immer wenn du di meldasch! also des mim internet, mir hon vum hotel ds passwort kriagt, damit mir s internet vu ena benütza künnan! voll lässig ;)
jo und des mim englisch isch so a sach.. dia wo d muttersprache als englisch hon sin eigentlich ganz leicht zum varstoh, aber bi üs sin voll viele franzosa und no andre und do muasch echt a paar mol nochfroga, was se wellan weil se echt a schlimme aussprache hon xD aber mai.. ma gwöhnt sich dra!

so denn wünsch i dir scho mol an schöna start ins praktikum und o ganz liabe grüass vu dr resi

küssle
lisile - 9. Jun, 17:49

hai mädls.
o des hört sich jo scho mol tollo a. halt ussr des mit dr dusche, busfahrt, euram kaff,...
na abr isch sichr o fein mol a kle abgeschottet si.. erholung nennt sich des ;)
hondr eigentlich viele lüt im hotel??
jo bei üs gots o scho am donschtig los.. jippiii
wünsch euch noch ganz viel spass do doba gea
und machans guat.
han eu lieb.. lisi

sarah (Gast) - 9. Jun, 23:57

hey lisi =)

jaja des mim abgschottat isch guat gset ;) noch sin mr üs net so zum umschaua ko, abr dass do i dr nöhe irgendwo a dorf isch ka i mir ger net vorstella.. *gg* mol schaua obs erholung odr langweile würd xD
also es sin glob zur zit 39 lüt odr so do und zum ussafinda wer dass als do schaffat isch net schwer, umso jünger desto grösser isch d möglichkeit dass se do schaffan ;P

jo denn wünsch i dir und da andara mol o an schöna start!

mudz
andimidi - 9. Jun, 20:51

andimidi

he min schatz und resi/therry/tess :)
ma i hon grad so lacha müassa wo i resis gschicht mit da fläscha glesa hon. i hon mi so richtig guat gfühlt, dass ne nur i des ka :D
alls andre klingt o supi ;) freu mi o scho wiedr bis dr schrieban. alles andre stoht jo eh im mail.
küssle
:)

klene eva (Gast) - 10. Jun, 10:56

hallo ihr zwo!!

so i hans ersch etzt ins internet gschafft, aber doch. wenn i eure texte lies kann i mir des alles bildlich vorstella und hoff manchmol das as ihr doch ned ganz so schlimm hon wia i mir des vorstell (i glob, i wär in dera dusche verzweifelt).
freu mi scho wenn ihr wieder was schrieban, und i denk ganz oft an euch
glg eva

Dani (Gast) - 10. Jun, 12:42

hey ho!

Hallo iar zwä!
Bin gad per schönam Zuafall uf eure Sita ko.
Najo erläba tuan dr jo globi net wenig do doba hmm?
I wör hüt amol ihi fahra in den Brägazerwald. Abr hoff ma schriebt sich noch ab und zua do hina.
Wüsch euch of alle Fäll a super, tolle, mega Ziet do doba.
Kussii
dani

Klenne Anna & betty (Gast) - 10. Jun, 14:09

Seas ihr zwo

klingt jo recht luschtig bi eu zwo... do freut ma sich gat ufs eigene praktikum =).
mir wünschan euch trotzdem viel spaß do doba...
oa frog noch: hondar di schönen männlichen irländer scho erkundet??? gibts was zu aluaga do doba =)?
Betty und Anna

Julian (Gast) - 10. Jun, 18:19

typisch ihr zwoa

Jo heile ihr zwoa Ausreißerinna!

wia i lis honndrs jo scho körig streng ket und es wundert mi echt überhaupt ned dass genau bei dir a spinna i dera dusche dina hockat.

also i und mi brüaderle sind gad vo da wachau zruck ko und in üserm zimmer hats oh gmüffalat, aber dr rescht isch voll schö gsi. üser vater isch mit dem büssle oh gfahra wia a kängte sau, es isch brutal, ihr machan üs jo alles nohe! i wünsch euch denna an guata einstieg!

i schrib wieder amol
mfg julian

EVA (Gast) - 10. Jun, 20:51

hoi ihr do doma :D

so, jetzt hani endlich oh mol da weg do her gfunda :D mi freuts natürlich dasas eu gfallt. und sarah, des übrlebandr so mit da dusche +gg* do hans i eigentli ganz fein. mine dusche und mi klo wöran jeda tag putzt und es isch alles blitzblank und groß :D tjo, hondr mittlerweile scho a paar bekanntschaften gmacht? hosch du - resi - jetzt oh scho amol schaffa mösa? i han des wochenende frei ka und morn und übrmorn hani jetzt grad oh no frei, dafür muas i den 10 täg durchschaffa...hüt homr bi üs bim fürwehrfäscht zmotta gschaffat, isch no ganz luschtig zuaganga am schluss :D jo i hoff i kann eu demnögscht oh schriba, weil anscheinend heian mir im hotel an compi für dgäscht wo se oh is internet kön, abr i was net ob i do oh inekann, muasi no abklära. abr i muas säga dluschis sind ganz nätte lütle :D mir kellner blödlan mol da ganz tag uma...natürlich schaffan mr oh gea!...
gits bi eu nur eur hotel? weilr gset hond ihr seiand so in da pampa...i moan jetzt a möglichkeit wonr vl mol was gi trinka go kön am obat :D
so i hör jetzt...schrib eu a andrs mol widr...ganz an schöna tag no und viel glück :D
vrmiss eu jetzt scho...han eu liab
lg eure EVA (i bin di große *gg*)

cilane - 10. Jun, 21:32

uf eurem webLog gots ab.. :]

heii irland-mädels.
i hoff iar kond noch noche mit kommentare lesa und beantworta bi so anam ansturm uf euere sita. bin gspannt, ob des so blibt. hehe. han eaz mi letschtes wochenende im ländle vorbei (oh wie aufregend - aber biz was bsundrigs ischas jo scho -g ). sendr eigentli in dr nöhe vo dr friederike und dr gloria? denna könntan dr eu jo mol treffa :]

i hoff iar schriban mr denna o mol uf dHp, wenn i uf dr insel bin. machans guat.
-liebegrüßeschick-
kädii

andimidi - 10. Jun, 22:15

andimidi

i vermiss euch so.... i glob i schrieb ez o mol was uf min blog ;)

bine (Gast) - 12. Jun, 12:43

jo hallo ihr!! es hört sich jo guat a!! und i hock imma no dahoam und kriag mit jedam tag me schiss!! und wia gots eu so?? hosch da schreck mit da dusche übastanda, sarah?? *gg* hot dresi eigentli o scho mol schaffa müassa, weil ma hört imma bluss vo da sarah?? jo oke, i wür eu denna ne so viel schrieba künna, weil mir künnan jo ne is internet i üsram hotel und moand zersch amol a internetcafe finda!! so, denna wünsch i eu no ganz viel spaß und lond di junge schöana irländer in ruah *gg* tschüssi

natiii (Gast) - 12. Jun, 14:37

hi

heile resi
hob ma denkt i schrieb da moi. hosch mar ja uftragt *gg*
i hoff es hot enk guat da in irland. und s wetter isch a kle besser wia ba üs im tirol regnatz in lezter zit fost jedn tog
jo i meld mi wida moi
viel spaß eich no
bussal hdgtl

Resis und Sarahs Praktikums Hp

Taste the Rainbow =)

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

hei!
ma schatz... sichr hon ihr geschtr gfestat bis zum...
andimidi - 23. Aug, 10:13
Hey ihr zwoa! jo, melden...
Hey ihr zwoa! jo, melden euch mol, wenn dr zemm frei...
Fitsch (Gast) - 20. Aug, 16:04
We are back!! =) News...
in Vertretung vo Sarah =) Sooo, bevor ihr jetzt was...
-Jolly- - 15. Aug, 22:13
Dipl. Ing. :P
Hey ho, jo klingt jo lässig was ihr do so zum...
Sebi (Gast) - 6. Aug, 19:06
fuuuuuuuuuuuuuuhl!
ihr sind eindeutig fuhl wora moatla ;) her mit eura...
andimidi - 5. Aug, 11:49

Suche

 

Status

Online seit 3717 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 4. Jan, 02:01

Credits

vi knallgrau GmbH

powered by Antville powered by Helma


xml version of this page

twoday.net AGB


Profil
Abmelden
Weblog abonnieren