Dienstag, 19. Juni 2007

Föööööötiiiis!!

So ladies and gentlemen!
we finally managed to show you our first pictures from our practical training ;-)
bi menü uf "first pictures" drücken and then seahan dar amol s Wichtigschte =D

hmm.. also first --> sarah do =)

tja es git soo viel züg zum varzella...
mir sin umzoga (wieder amol ;P) und sin jetzt in sonra art bungalow wo mr ungstört sin und an eigena igang hon! voll toll! es isch echt gross mit 4 räum.
ok jetzt aber mol d lista vu da nochteile*gg*:
1. dia Dusche isch schlimmer wia di andre, weil se so an leichta strahl hot, dass mr net mol s shampoo vu da hoor ussa kriagan und nochdem jmd duscht hot, ka di andre bada weil s wasser no weniger abrinnt ;P
2. mir hon an zugang direkt zum hotel, aber wenn ma dia tür vu ussa offmacht, trolt ma mol zerscht übers Klo! (wer bitte konstruiert sowas??) tja und natürlich funktioniert üsre klospüalung nur nochdem ma ca 20 mol pumpt hot... und noch am 20ta mol gohts denn ger num! denn bi dr klotür isch blos a glasschieba din wo oba an teil fehlt, also dia tür isch eigentlich voll für d katz xD
3. Taaaaaauuuuusende vu Spinna!! *aaargh* (es isch sogar an insektaspray hin gstanda --> wieso wohl...) s erste wo mr gmacht hon war amol sauga! Horrible!
4. der Gestank! Ganz im ernscht, do hin stinkts noch kotze! *würg* (hmm, üs hon dia franzosa varzellt si heian i deam zimmer mol kle z viel gsoffa... +rofl+) mir hon mol glei an raumspray koft, nützt aber leider o net lang...

aber sus ischs würklich lässig do hin! ma ka immer ungstört zu jedra zit i und us spaziera =)

mir hon scho üsern 1. einkaufsbummel hinter üs! Ikofslista: Schoki, Raumspray, Schoki!! ;P nochdem ma mol 25 min z mittsch uf dr stross lauft, wo alle wia d sau fahran (very dangerous!), kummt ma sogar mol in a dörfle mit 3 pubs, 2 läda und a paar hüsle --> Letterfrack xD
mir waran o am essa und des was oa portion war, hettan mr net mol zu 2 ahebrocht! riesig!

gestern hon mr a privatfeschtle im zimmer vu da franzosa (Yann + David) ket! =) mir hon ena "Touch Quarter" beibrocht ;P einfach genial. net so toll war nur, dass dia 2 am nögsta morga net schaffa müassa hon und mir scho...

ajo und jetzt isch nomol an praktikant ako, der was jetzt bis oktober blibt. --> dr 2te david us frankreich! it is very confusing ;P
und da mir do di jüngsta sin isch der spruch ko: "oh, you are just a baby!" hahaha....

I think these are the most important news and I
I hope you like our pictures!

byebye
kisses

Resis und Sarahs Praktikums Hp

Taste the Rainbow =)

User Status

Du bist nicht angemeldet.

Aktuelle Beiträge

hei!
ma schatz... sichr hon ihr geschtr gfestat bis zum...
andimidi - 23. Aug, 10:13
Hey ihr zwoa! jo, melden...
Hey ihr zwoa! jo, melden euch mol, wenn dr zemm frei...
Fitsch (Gast) - 20. Aug, 16:04
We are back!! =) News...
in Vertretung vo Sarah =) Sooo, bevor ihr jetzt was...
-Jolly- - 15. Aug, 22:13
Dipl. Ing. :P
Hey ho, jo klingt jo lässig was ihr do so zum...
Sebi (Gast) - 6. Aug, 19:06
fuuuuuuuuuuuuuuhl!
ihr sind eindeutig fuhl wora moatla ;) her mit eura...
andimidi - 5. Aug, 11:49

Suche

 

Status

Online seit 3685 Tagen
Zuletzt aktualisiert: 4. Jan, 02:01

Credits

vi knallgrau GmbH

powered by Antville powered by Helma


xml version of this page

twoday.net AGB


Profil
Abmelden
Weblog abonnieren